01  

 

Title: Thinking of a Glamorous Time (追想迷魅年代)
Magazine: Vogue Italia April 2012
Model: Kelly Mittendorf
Photographer: Ellen von Unwerth
Stylist: Rebecca Corbin-Murray

 

我想要說:對我而言,Kelly也是一位需要一點自我訓練之後才能接受的獨特女模。老實說,第一眼看到她之時,真的有一點小小的驚詫,可是人家現在已經是時尚工業界的當紅炸子積了呢!最後附上幾張當初讓我有點嚇到的的照片。然後,我要感謝歐美時尚圈不斷地挖掘出各式各樣獨特的新臉孔,不斷增加我的美學彈性!

 

 02 03 04 05 06 07 09 08  

 

 

 

所有圖片皆來自網路,著作權屬原作者公司所有
These photos are from various online sources. No credit belongs to the blogger. If the copyright owner demands these photos to be removed from this blog, please leave a message.

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    demona 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()