簡簡單單的歌詞和曲調,樸實真摯地交織出男人失去了才懂得珍惜的不堪回首。在這首深情的懺悔錄中,Michael的嗓音是如此的具有感染力,讓人聽著聽著就能在腦海中重現這個懂事得太遲的男孩的悲傷與自責。在此誠摯推薦給大家。



Michael Jackson - She's Out of My life
麥可傑克森 - 她遠離了我的生命


she's out of my life
她遠離了我的生命
she's out of my life
她遠離了我的生命
and I don't know whether to laugh or cry
而我不知該苦笑或哭泣
I don't know whether to live or die
我不知該苟活或死去
and it cuts like a knife  
心如刀割的痛楚是如此銳利
she's out my life
她遠離了我的生命


It's out of my hands
一切都脫離了我的掌握
It's out of my hands
一切都脫離了我的掌握
To think for two years she was here
猶記那兩年她陪著
我一起過

And I took her for granted 
但我不把她當回事
I was so cavalier
多麼地傲慢自我
Now the way that it stands
而現在的後果
It's out of my hands
一切都脫離了我的掌握


So I've learned that love's not possession
於是我終於學會愛不是佔有
And I've learned that love won't wait
而我也學會愛不會停留
Now I've learned that love needs expression
現在我學會愛就要說出口
But I learned too late
但我學會的太遲了


Then's she's out of my life
後來她遠離的我的生命
She's out of my life
她遠離了我的生命
Damned indecision and cursed pride
該死的猶豫不絕和可恨的驕傲剛愎
Kept my love for her locked deep inside
把我對她的愛深深鎖進了心底
And it cuts like a knife
而心如刀割的痛楚是如此銳利
she's out my life
因為她遠離了我的生命









arrow
arrow
    全站熱搜

    demona 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()