Eels - Beautiful Freak
鰻樂團 - 美麗的怪物


You're such a beautiful freak
你真是個美麗的怪物
I wish there more just like you
我希望世上有更多你這樣的人
You're not like all of the others
你和其他人完全不一樣
And that is why I love you
這就是為什麼我深愛著你
Beautiful freak, beautiful freak
美麗的怪物、美麗的怪物


That is why I love you
這就是為什麼我深愛著你
Beautiful freak, beautiful freak
美麗的怪物、美麗的怪物


Some people think you have a problem
有些人覺得你有問題
But that problem lies only with them
有問題的其實應該是他們自己
Just 'cause you are not like the others
因你只是和其他人完全不一樣
But that is why I love you
但這就是為什麼我深愛著你
Beautiful freak, beautiful freak
美麗的怪物、美麗的怪物


That is why I love you
這就是為什麼我深愛著你
Beautiful freak, beautiful freak
美麗的怪物、美麗的怪物


Too good for this world
這個世界配不上你
But I hope you will stay
但我仍希望你能留下來
And I'll be here to see that you don't fade away
而我會在這看守護著你,不讓你消失不見


You're such a beautiful freak
你真是個美麗的怪物
I bet you are flying inside
我猜你一定在心中孤單翱翔
Dart down and then go for cover
但請飛下來尋求庇護吧
And know that I, I love you
希望你知曉我、我深愛著你
Beautiful freak, beautiful freak
美麗的怪物、美麗的怪物


You know that I, I love you
你知道我、我深愛著你
Beautiful freak, beautiful freak
美麗的怪物、美麗的怪物


Beautiful freak, beautiful freak
美麗的怪物、美麗的怪物
Beautiful freak, beautiful freak
美麗的怪物、美麗的怪物




arrow
arrow
    全站熱搜

    demona 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()