(此MV非本人上傳,原址請見:http://youtu.be/dJbXjIEP6rM)
 



這首歌完全就是在寫像我這種人戀愛時不顧一切的執念啊。當時戀愛中的我唱著這首歌,竟然完全覺得理所當然;為了愛,就算把自己的心絞爛榨血也很幸福!(原來世界上不只有我一個人是這種神經病XD)現在聽這首歌突然覺得好恐怖、好變態呢。哦呵呵呵呵~(冷顫) P.S.很神奇的一件事情是,這首從很多角度來講都很over的歌竟然收錄在羅密歐與茱麗葉原聲帶裡唷 

Garbage - #1 Crush 
垃圾樂團──究極迷戀

i would die for you 
我願為你而死 
i would die for you 
我願為你而死
i've been dying just to feel you by my side 
我不斷死亡著,只為感覺到你在我身邊 
to know that you're mine 
確認你是屬於我的


i will cry for you 
我會為你哭泣 
i will cry for you 
我會為你哭泣 
i will wash away your pain with all my tears 
我會用我的淚水滌靜你的痛苦 
and drown your fear 
淹沒你的恐懼 

i will pray for you 
我會為你祈禱 
i will pray for you 
我會為你祈禱 
i will sell my soul for something pure and true 
我會為了純潔真實的至寶而出賣我的靈魂 
someone like you 
像你這樣的至寶 

see your face every place that i walk in 
當我走進每個地方都會看到你的臉龐 
hear your voice every time that i'm talking 
當我說出每句話語都會聽見你的聲音 
you will believe in me 
你一定會相信我的 
and i will never be ignored 
而我是絕對不會被你漠視的 

i will burn for you 
我會為你燃燒殆盡 
feel pain for you 
為你感受痛苦 
i will twist the knife and bleed my aching heart 
我會在痛苦的心口轉動利刃而併出血花 
and tear it apart 將它撕成碎片 

i will lie for you 
我會為你說謊 
beg and steal for you 
為你乞求為你偷竊 i
 will crawl on hands and knees until you see 
我會卑賤地以膝掌著地爬行到你明白為止 
you're just like me 
明白你我其實並沒有那麼大的差異 

violate all the love that i'm missing 
違反我所錯失的一切真愛 
throw away all the pain that i'm living 
拋開我所承受的一切苦難 
you will believe in me 
你一定會相信我的 
and i can never be ignored 
而我是絕對不該被你漠視的 

i would die for you 
我願為你而死 
i would kill for you 
我願為你殺戮 
i will steal for you 
我會為你偷竊 
i'd do time for you 
我願為你服刑 

i will wait for you 
我會為你等待 
i'd make room for you 
我願為你保留位置 
i'd sink ships for you 
我願為你破釜沉舟
o be close to you 
只為了能夠更靠近你 

to be part of you 
只為成為你的一部分 
cause i believe in you 
因為我相信你 
i believe in you 
我相信你 
i would die for you 
我願為你而死


arrow
arrow
    全站熱搜

    demona 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()